LIVING ON MY BALCONY FOR 24 HOURS

4/10 experience.
✩ MY PODCAST ✩
✭ listen on SPOTIFY: bit.ly/StupidGeniusShow
✭ listen on APPLE PODCASTS: bit.ly/StupidGeniusPod
✭ or just search "Stupid Genius" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
✭ podcast merch NOW AVAILABLE: shopemmachamberlain.com/products/stupid_genius_podcast_hoodie
✩ MERCH ✩
✭ shopemmachamberlain.com
✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
✭ instagram: instagram.com/_emmachamberlain
✭ twitter: twitter.com/emmachamberlain
✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
I LUV U,
-emma chamberlain

Κατεβάστε

Σχόλια

  • Who else thought the self portrait was actually good @ 8:26

    Grace RalphGrace RalphΠριν 11 ώρες
  • Lil baby in a cocoon🤣🤣

    Domo DollazDomo DollazΠριν 11 ώρες
  • Emma do a survival video with the dolan twins

    Eteweete WordEteweete WordΠριν 11 ώρες
  • 0:15 *why is emmas intro my 3 moods*

    Rohama GishenRohama GishenΠριν 11 ώρες
  • No one: Literally no one: Like absolutely no one: Everyone in the comments: omg the dolan twins

    B I L L I EB I L L I EΠριν 11 ώρες
  • I think your portrait was good! Better than I could do

    Jessica DudokJessica DudokΠριν 11 ώρες
  • 80 degrees Fahrenheit is 26 degrees in Celsius lmaooo that’s winter for Australia 😂😂😂

    Hayamhaj yolololHayamhaj yolololΠριν 11 ώρες
  • 0:15 i feel like emmas intro are her 3 different states of mind

    Rohama GishenRohama GishenΠριν 11 ώρες
  • emma sleeping for 18 minuets straight

    Kirsten OcanaKirsten OcanaΠριν 11 ώρες
  • Woahh u have pretty eyes

    Sam HarpSam HarpΠριν 11 ώρες
  • oml i have the same sleeping bag haha idk why ineed to cmnt this but yeah it happened😂

    Ally OwenAlly OwenΠριν 11 ώρες
  • Her drawings are rly good whAT

    e l i z ae l i z aΠριν 11 ώρες
  • Next u should get a good tent and go to a camp ground and go camping or just camp in the middle of no where

    Maddie VaswaniMaddie VaswaniΠριν 11 ώρες
  • You should do a video with Olivia and Amanda and you guys should go camping or on a road trip to a different state

    Angell’s HeartAngell’s HeartΠριν 11 ώρες
  • suitcase I’m crying 😭

    Lorna BeaLorna BeaΠριν 11 ώρες
  • yo I love you

    Abby YarovoyAbby YarovoyΠριν 11 ώρες
  • Emmas pussy stinks

    SamSamΠριν 11 ώρες
  • “I feel like a little baby in a cocoon”, had me dying! 😂

    Lisa MarieLisa MarieΠριν 11 ώρες
  • why does the alien lw look like ethan

    ℐanet ℓeeℐanet ℓeeΠριν 11 ώρες
  • Honestly I would've forfit as soon as it got to 4 min. Lol. I would've delayed it a day and gotten help from "friends" *coughs ETHAN* with the whole tent setting up process. I mean I'm only at 4:40 but Emma you are a champ for sticking it out that long. (I just realized how sarcastic that may have sounded....or maybe it's just me because I only speak sarcasm lol. Anyways I wasn't being sarcastic, promise.)

    gabriella buchammergabriella buchammerΠριν 11 ώρες
  • At 1:27 i was scratching my armpit rash and when you said you had a rash I was like and I oh

    You make me Un poco locoYou make me Un poco locoΠριν 11 ώρες
  • Emma I’m sorry I love you but you’ve been complaining a lot lately

    Hailey SchreinerHailey SchreinerΠριν 11 ώρες
  • You’re very ignorant to your privilege.. if you even know what that means lol

    Mary DauthMary DauthΠριν 11 ώρες
  • Why is Emma actually sooooo good at drawing?

    Miya BabchukMiya BabchukΠριν 11 ώρες
  • Lmao is no one gonna pay attention to the fact that when she's walking down the stairs she's wearing sweatpants at first and then suddenly she's wearing leggings???

    Darya JoffeDarya JoffeΠριν 11 ώρες
  • Loll

    Flowra amadorFlowra amadorΠριν 11 ώρες
  • 16:05 i yawned at the same time lol

    Noah LebrunNoah LebrunΠριν 11 ώρες
  • anyone else gonna talk about how the alien kinda looked like ethan? no okay

    Izzy CIzzy CΠριν 11 ώρες
  • "The moon is out" the moon is always out😂

    15cutefaces Khalid15cutefaces KhalidΠριν 11 ώρες
  • The part where she hit the big and added the breaking glass sound affect got me😂😂😂

    Leah LopezLeah LopezΠριν 11 ώρες
  • Has prisma colors pencils and all different color markers but uses one black marker. Lmaooo

    Shannon WatkinsShannon WatkinsΠριν 11 ώρες
  • That's not a balcony.. That's my house without a roof and I've been living in it for 19 years.... Not really a hard challenge Emma lol

    Mouh DerradjMouh DerradjΠριν 11 ώρες
  • Why were those drawings good

    amelia avery vlogsamelia avery vlogsΠριν 11 ώρες
  • I actually might try this....... Probably not....

    karrlie emersonkarrlie emersonΠριν 11 ώρες
  • Who believes that she ACTUALLY stayed out here the entire time?

    Grace GreenGrace GreenΠριν 11 ώρες
  • Me and my thoughts: how is she not scared being up there alone Emma: farts happily

    Joy MorenoJoy MorenoΠριν 11 ώρες
  • hold up not to be a negative nelly but u said u were outside for 7 hours and it was 8:30 which means u got out there around one then u woke up and went inside so I mean unless u woke up at one I don't think it was 24 hours?? but whatever still a funny vid :)

    SPQQN ._.SPQQN ._.Πριν 11 ώρες
  • why all these la bitches getting ringworm lmfao

    indi nichollsindi nichollsΠριν 11 ώρες
  • Nobody: LA youtubers: I hAve rInGWorM

    Kcdancer 9203Kcdancer 9203Πριν 11 ώρες
  • 🗿

    Whitney WoodburyWhitney WoodburyΠριν 11 ώρες
  • 1.2 m in 5 hours danielle cohn a week later - 200k🥴she’s shaking

    autumnautumnΠριν 11 ώρες
  • yes peridodt

    Can’t RelateCan’t RelateΠριν 11 ώρες
  • Emma’s earnings match Ethan’s necklace 😯

    Isabel PileggiIsabel PileggiΠριν 11 ώρες
  • Emma: I think I'm going to have a mental breakdown *5 minutes later* Emma: I'm kind of having the best time of my life

    thenamesabbey4thenamesabbey4Πριν 11 ώρες
  • THAT FART WAS EVERYTHING

    Valeria QuinteroValeria QuinteroΠριν 11 ώρες
  • Bring out a tent Well I guess she's not gonna set that up

    EllenEllenΠριν 11 ώρες
  • get that fresh air😂✨

    Clarice NicoleClarice NicoleΠριν 11 ώρες
  • the eye bags for your self portrait are what made it you

    BriBriΠριν 11 ώρες
  • You should do a video of you giving a person, who is homeless the tent instead of throwing it out! ❤️

    Mareca HongMareca HongΠριν 11 ώρες
  • I didn’t realize how pretty her eyes are

    Amelia CareyAmelia CareyΠριν 11 ώρες
  • You didn’t use the bathroom for 24 hours? Ok...

    JadaJadaΠριν 11 ώρες
  • You should collab w/ mrbeast to do a 24 hours challenge 😂😂😂

    Rosie SinagaRosie SinagaΠριν 11 ώρες
  • Can u pls make that portrait merch

    Angelie KAngelie KΠριν 11 ώρες
  • 9:13 tell my why the drawing of the alien reminds me of the Dolan twins ?

    Lia MarzLia MarzΠριν 11 ώρες
  • I have the same sleepless bag

    Ella MarieElla MarieΠριν 11 ώρες
  • She made that alien real buff👀👀 his last name dolan

    NiniNiniΠριν 11 ώρες
  • Oooooo my God the pig was so cute

    MARCELA CAMACHOMARCELA CAMACHOΠριν 11 ώρες
  • PLEASE GO CAMPING WITH THE TWINS

    Audrey MatthewsAudrey MatthewsΠριν 11 ώρες
  • omg when she said she needed to fart i was crying lmao!!

    sunny bxbysunny bxbyΠριν 11 ώρες
  • copies mias life

    Tahlia HowdenTahlia HowdenΠριν 11 ώρες
  • Only 6 hours and 1.3 million people come to watch you sleep on your balcony. What's that like?

    Demetrius KentDemetrius KentΠριν 11 ώρες
  • Who else would 100% buy a T-shirt with Emma’s pig drawing on it

    r 123r 123Πριν 11 ώρες
  • What shoes is Emma wearing, I really want them.

    kaitlynkaitlynΠριν 11 ώρες
  • Emma facing her first world problems part 7

    Mikayla TalbertMikayla TalbertΠριν 11 ώρες
  • I love how her “Alien” looks like Ethan’s body with an aliens head lmfaoo

    BRI ANNABRI ANNAΠριν 11 ώρες
  • *googles symptoms* Emma: ¨i think its ring worm¨

    IsyssIsyssΠριν 11 ώρες
  • Who else is in Ohio cause then u know that it’s been raining for 2 FUCKING WEEKS STRAIGHT AND IS SUPPOSED TI RAIN FIR THE NEXT WEEK BUT IN APRIL IT WAS FUCKING 80 DEGREES LIKE OHIO WTF

    Jenna WilderJenna WilderΠριν 11 ώρες
  • emma lowkey good at drawing

    Jon CunninghamJon CunninghamΠριν 11 ώρες
  • I laughed so hard when she farted LMFAO that’s sum shit I’d do

    Jessica •_•Jessica •_•Πριν 11 ώρες
  • is anyone else confused as to why her balcony is that big? weird flex but ok

    beautyXbrookbeautyXbrookΠριν 11 ώρες
  • why does everyone in LA have ring worm lol

    Katie HowlandKatie HowlandΠριν 11 ώρες
  • 0:37 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    jubilee gavinjubilee gavinΠριν 11 ώρες
  • Tents arent that hard to put up lmfao

    Leslie HoltLeslie HoltΠριν 11 ώρες
  • imagine if a helicopter sees Emma sleeping but thinks it’s a dead body in a bag

    can i not fAlL FOr yUo?can i not fAlL FOr yUo?Πριν 11 ώρες
  • Please make your drawings merch

    Gunner BopsGunner BopsΠριν 11 ώρες
  • STOP WHINING! Your highest goal in life should be to NEVER EVER marry and plague another human with your incessant, minor, childish complaints. YOU need about 100yrs of alone-time to address your narcissism; maybe in the next bardo you can interact with humans. Alternatively I can introduce you to pasture-full of your nose-ringed (tho less self absorbed) kin - moooo.

    Steve AlexanderSteve AlexanderΠριν 11 ώρες
  • 9:42 She can set up the tent use the pillow, and the towel can be the blanket 🤔 Edit: or the “suitcase”

    Andie R.Andie R.Πριν 11 ώρες
  • And I wonder how did she not pee all night? Her bladder must have been kickin. LOL

    Shernette WilliamsShernette WilliamsΠριν 11 ώρες
  • emma. TAKE OFF THE CHOKER WHEN U TAN SO YOU DONT GET A TAN AROUND UR NECK. okay ily bye

    alissa castilloalissa castilloΠριν 11 ώρες
  • Lmao I literally love how putting up a tent literally takes me 3 minutes lmao

    Jenna WilderJenna WilderΠριν 11 ώρες
  • Where did she even pee

    Theresa BellTheresa BellΠριν 11 ώρες
  • ah, crayola washable markets and a big ass pack of prismacolors.

    Purple Dino DoodlesPurple Dino DoodlesΠριν 11 ώρες
  • Emma:24 hour in balcony Olivia&Amanda: good luck buddy *Emma go to balcony Olivia and Amanda: it's time to party bitch

    syhmann 16syhmann 16Πριν 11 ώρες
  • u kinda look like Petra from Jane the virgin lmao

    Ely RamirezEly RamirezΠριν 11 ώρες
  • When she farted I fucking lost it lol

    Andrea SAndrea SΠριν 11 ώρες
  • 8:31 merch idea

    trinity gabberttrinity gabbertΠριν 11 ώρες
  • She didn’t try very hard with the tent 😂

    Maddie DudmanMaddie DudmanΠριν 11 ώρες
  • emma’s skin 🤩☺️

    Julia SantannaJulia SantannaΠριν 11 ώρες
  • you should make the drawing of yourself into merch

    natalie martinnatalie martinΠριν 11 ώρες
  • Suitcase😂😂😂

    Lexie VallelyLexie VallelyΠριν 11 ώρες
  • i literally just thought about how people live like this and worse everyday :((

    brainless sambrainless samΠριν 11 ώρες
  • Umm like why didn’t she just text her friends that she lives with to get the stuff she forgot

    Anna KatherineAnna KatherineΠριν 11 ώρες
  • 8:24 I CAN RELATE... to the drawing 😑

    Andie R.Andie R.Πριν 11 ώρες
  • How did u survive without eating lol

    Tara SamaniTara SamaniΠριν 11 ώρες
  • emma’s really wishing she’s got a suitcase out there

    olivia rachelolivia rachelΠριν 11 ώρες
  • Min Yoongi’s Suga KookieMin Yoongi’s Suga KookieΠριν 11 ώρες
  • Actually i love those drawings

    daniela salasdaniela salasΠριν 11 ώρες
  • okay but her alien was good

    Addie HoelscherAddie HoelscherΠριν 11 ώρες
  • me just wondering how she changed into her bathing suit without creating a scandal

    Lydia WeesLydia WeesΠριν 11 ώρες
  • If you shave your armpits, the hair growing in makes it itchy sometimes.

    Lia MarzLia MarzΠριν 11 ώρες
LIVING ON MY BALCONY FOR 24 HOURS